Om mej

Här tänker jag skriva om det som berör mej i livet och även om mitt intresse för design i olika former. Därför blir det en salig blandning om Livet, design & sånt! Hoppas att du får glädje av min sida! Nedan till höger kan du se vilka ämnen som berörs och här kan du även följa mina projekt som jag håller på med. De hamnar under "Projekt". Varmt välkommen till min sida!

onsdag 12 september 2007

Kaffe-kladd


Äntligen lyckades jag få till min första Rosettas!...eller? Nja, det var inte många likheter mer än att den består faktiskt av espressokaffe och skummad mjölk....jag lovar!!...och den var faktiskt god också ;) Så, finn 5 fel kanske?! Det är så himla svårt att få till de där SMÅ SMÅ bubblorna i mjölken, jag har ändå prövat att ta tempen nu och insåg att jag avbryter skumningen för tidigt....jag har även alltid mycket skum redan i början då jag häller i koppen. Som jag har förstått det , ska det vara mer rinnigt i början för att sedan avslutas med mer creme-skum....hmmm

2 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt snygg, ser ut som ett höstlöv! kramisar Lowe

Anonym sa...

Du får bjuda in mig på cholkad o kaffe fika tycker jag så du kan öva lite på skummandet! Puss Lowe