Om mej

Här tänker jag skriva om det som berör mej i livet och även om mitt intresse för design i olika former. Därför blir det en salig blandning om Livet, design & sånt! Hoppas att du får glädje av min sida! Nedan till höger kan du se vilka ämnen som berörs och här kan du även följa mina projekt som jag håller på med. De hamnar under "Projekt". Varmt välkommen till min sida!

fredag 7 september 2007

30-talet!!!


Jag har haft en otroligt bra dag!!! Det började redan i morse klockan 06.00 då min sambos mobil ringde...Osynlig(!) tassade han ut och jag förväntades somna om...Sen kom han in och sjöng och jag fick 3 paket på sängen. Det första var en jättefin kaffekvarn (GAGGIA) och som om det inte var nog så fann jag i paket nr. 2 massa espresso koppar med fat och sedan i det lite mindre 3:e fanns en mjölkkanna, pressare, matta(!), och kaffebönor! Åhhh va fiiina saker! Detta var mycket mer än vad jag kunde tänka mej! Då tassar han ut igen och in kommer han med ett gigantiskt paket...! Åhh, kan det vara....! När jag öppnat paketet visade det sig vara en espressomaskin, och inte vilken som hellst, utan en GAGGIA Baby Class! En RIKTIGT kanon grej! Jag svimmade nästa, och är fortfarande mållös!! Sen åkte vi till ett café för att äta en mysig frukost och på jobbet har alla varit sååå omtänksamma med sång(!), gratulationer och jättefina presenter (cigarrer, vin, choklad o massa annat gott!!).
Väl hemma igen håller vi på att lära oss den nya konsten att göra riktigt kaffe!! Nu är det 3:e koppen espresso och det börjar pirra lite lagom i kroppen :) Ska ta det lite lugn nu ca 1h för att sedan hamna någonstans kl. 20.00. Tack alla för alla kort, sms, samtal o presenter!! Ni har gjort min dag!!.....och det är helt underbart att fylla 30!!

Inga kommentarer: