Om mej

Här tänker jag skriva om det som berör mej i livet och även om mitt intresse för design i olika former. Därför blir det en salig blandning om Livet, design & sånt! Hoppas att du får glädje av min sida! Nedan till höger kan du se vilka ämnen som berörs och här kan du även följa mina projekt som jag håller på med. De hamnar under "Projekt". Varmt välkommen till min sida!

tisdag 23 oktober 2007

Älskling har blivit 30!!


Måndagen den 15 oktober fyllde min älskling 30!! Jag gav honom några paket. Ett kuvert med en ovikt 100Euro, sen ett kuvert där han fick veta att han blivit bjuden på en weekend i Berlin på ett mysigt hotell. Närsta kuvert var det biljetter, först då fick han veta att vi skulle åka samma dag!!! Han blev MYCKET överraskad!! 'Jag hade sett till att de på hans jobb visste att han skulle vara ledig, så det skulle ordna sig.!! Han fick champagnefrukost och sen var det bara att packa!! Dessutom fick han ytterligare ett kuvert, och där var biljetter till Amy Winehouse på kvällen, Tempodromn, som skulle visa sig vara en helt underbar konsert!!GRATTIS min älskling!!!!

Inga kommentarer: