Om mej

Här tänker jag skriva om det som berör mej i livet och även om mitt intresse för design i olika former. Därför blir det en salig blandning om Livet, design & sånt! Hoppas att du får glädje av min sida! Nedan till höger kan du se vilka ämnen som berörs och här kan du även följa mina projekt som jag håller på med. De hamnar under "Projekt". Varmt välkommen till min sida!

onsdag 5 september 2007

Sista dygnet på 20-talet

Så, det var det. Ett helt årtionde som börjat med siffran 2 har gjort sitt och blir en ovan 3:a. Det känns ändå bra, eller snarare, det känns i alla fall. Annars så känns inte födelsedagar så mycket längre. Och jag har längtat lite på sätt och vis. Nu har jag alla ursäkter i världen för att ha födelsedagsmiddagar och fester! Och köpa lite extra presenter till mej själv utan dåliga bortförklaringar varför jag slösar upp mina pengar på just t.ex. kläder. Jo, jag har redan köpt lite. Och gammal & vis som jag blivit, har jag hoppat över det där med att slå in det och vänta in själva födelsedagen. Bättre är att smygstarta i god tid för i det långa loppet har jag ju nästan redan fyllt år!

Inga kommentarer: