Om mej

Här tänker jag skriva om det som berör mej i livet och även om mitt intresse för design i olika former. Därför blir det en salig blandning om Livet, design & sånt! Hoppas att du får glädje av min sida! Nedan till höger kan du se vilka ämnen som berörs och här kan du även följa mina projekt som jag håller på med. De hamnar under "Projekt". Varmt välkommen till min sida!

torsdag 6 september 2007

Nedräkningen...4h kvar

Jo, nu är det inte många minuter kvar på 20-talet och det känns lite pirrigt!! Jag känner mej snarare som 10 år nu så här dagen innan och är sååå nyfiken på vad min sambo har hittat på. Han hade bilen idag "för att fixa lite saker" och innan jag blev hämtad från jobbet "skulle han bara hem en sväng". Väl i bilen sa han med ett nöjt leende: -Jag tror du blir ganska nöjd, mycket nöjd till och med!....vaddå?! frågade jag så ko-lugnt jag kunde. Du får se imorgon! Och du får inte gå in i gästrummet...! Okey, det där är ju inte så svårt, tänkte jag. Men det är det enda jag tänker på!! Jag blir återigen påmind om hur det var när man var betydligt yngre. Dagen innan födelsedagen gick jag och letade efter tecken på gömda paket, önskade födelsedagsmiddag och det var svårt att somna. Vad har jag lärt mej under alla dessa år då? Jo, att jag är nog densamma oavsett hur gammal eller ung jag är! Typiskt!

Inga kommentarer: