Om mej

Här tänker jag skriva om det som berör mej i livet och även om mitt intresse för design i olika former. Därför blir det en salig blandning om Livet, design & sånt! Hoppas att du får glädje av min sida! Nedan till höger kan du se vilka ämnen som berörs och här kan du även följa mina projekt som jag håller på med. De hamnar under "Projekt". Varmt välkommen till min sida!

måndag 23 juli 2007

Nu börjar det!

Då var jag igång. Jag hade nog aldrig tänkt att blogga direkt, men insåg, ok, min sambo insåg, att jag borde göra detta. Jag klättrar gärna på väggarna om jag inte blir sysselsatt och såhär på semestern när "man ska ta det lugnt", fick jag panik....han vill ta de lugnt o jag vill hitta på saker...Nu hade jag 2 dagar i lägenheten i Göteborg till övers och fick då ett bra tillfälle att få lite ordning i mitt annars så röriga huvud. Detta blir ett sätt att få lite koll på de där vinerna jag tyckte va goda och de där cigarrerna, chokladen och tillfällerna som man minns så väl men lätt glömmer just namnen på.

Inga kommentarer: