Om mej

Här tänker jag skriva om det som berör mej i livet och även om mitt intresse för design i olika former. Därför blir det en salig blandning om Livet, design & sånt! Hoppas att du får glädje av min sida! Nedan till höger kan du se vilka ämnen som berörs och här kan du även följa mina projekt som jag håller på med. De hamnar under "Projekt". Varmt välkommen till min sida!

tisdag 24 juli 2007

Cuba libre

Den är förvisso med Coca Cola, men den som är försiktig kan ju alltid börja så. Häll upp en ljus rom ca 4 cl i ett knubbigt glas (inte ett jättestort glas alltså) och fyll på med colan. Ta 1/2 lime och dela den i 2 delar och pressa ut så mycket saft mha fingrarna som det går, släng sen i skaldelarna och avsluta med några isbitar....det är ju uppfriskande o gott! Smakar lite rom om man känner efter.

Inga kommentarer: