Om mej

Här tänker jag skriva om det som berör mej i livet och även om mitt intresse för design i olika former. Därför blir det en salig blandning om Livet, design & sånt! Hoppas att du får glädje av min sida! Nedan till höger kan du se vilka ämnen som berörs och här kan du även följa mina projekt som jag håller på med. De hamnar under "Projekt". Varmt välkommen till min sida!

tisdag 24 juli 2007

Mr Bombay thank U

Klockan blev mer än vad den, även för att vara hos mej, borde vara när man ska äta middag...typ efter 22. Problemet blev, förutom att vara panikhungrig, att inga ställen hade köket öppet efter 22-tiden. Jag försökte desperat trycka i mej en smörgås[suck] för att sedan fundera ut hur jag och min sambo skulle lösa detta I-landsproblem. Tack o lov var Johan (min sambo) företagssam nog och hittade den indiska restaurangen Bombay öppet till 23.00!...dessutom erbjöd han sig att ta bilen för att hämta. Tack Johan och tack Mr. Bombay! Detta är vardagslyx!

1 kommentar:

Unknown sa...

Även de semester-lata har sina stunder! :)