Om mej

Här tänker jag skriva om det som berör mej i livet och även om mitt intresse för design i olika former. Därför blir det en salig blandning om Livet, design & sånt! Hoppas att du får glädje av min sida! Nedan till höger kan du se vilka ämnen som berörs och här kan du även följa mina projekt som jag håller på med. De hamnar under "Projekt". Varmt välkommen till min sida!

tisdag 23 oktober 2007

Vi har förlovat oss!!


För de som inte vet, kan jag nu säga att vi har förlovat oss! Efter konserten med Amy Winehouse i Berlin, ville Johan att vi skulle till Brandenburger Tor. Väl där var det helt fantastiskt vackert och fint med alla ljus de hade där. Vi var där länge och tog kort och tittade. Väl under den mittersta porten, gick han ner på knä och frågade om jag ville gifta mej med honom!!! Gud så romantiskt o gulligt! Det var HELT perfekt!! Tiden stor faktiskt stilla, och vi vandrade sakta bortåt i natten via Unter der Linden, som lyste i lampskenet....

Inga kommentarer: