Om mej

Här tänker jag skriva om det som berör mej i livet och även om mitt intresse för design i olika former. Därför blir det en salig blandning om Livet, design & sånt! Hoppas att du får glädje av min sida! Nedan till höger kan du se vilka ämnen som berörs och här kan du även följa mina projekt som jag håller på med. De hamnar under "Projekt". Varmt välkommen till min sida!

tisdag 14 augusti 2007

The Simpson Movie, (4p av 10)


Alltså....jag blev övertalad att se denna film eftersom jag nästan har utvecklat en fobi för Simpsons på TV. Jag tänkte att den har ändå fått goda recensioner från olika håll. Så, nu var det gjort och jag försökte verkligen tycka om den, men jag har väl inte samma humor som Homer och de andra....Jag tycker helt enkelt inte om "Dum-humor" (~dum-Homer;)) som för mej är att skratta när någon gör något dumt eller elakt mot någon annan....Däremot, tycker man om The Simpsons på TV tror jag du ÄLSKAR denna film. Jag tyckte mest den var fånig o dum.

Inga kommentarer: