Om mej

Här tänker jag skriva om det som berör mej i livet och även om mitt intresse för design i olika former. Därför blir det en salig blandning om Livet, design & sånt! Hoppas att du får glädje av min sida! Nedan till höger kan du se vilka ämnen som berörs och här kan du även följa mina projekt som jag håller på med. De hamnar under "Projekt". Varmt välkommen till min sida!

torsdag 23 augusti 2007

Blades of Glory, (4p av 10)


Det känns som jag är inne i ett stim av dåliga filmer fast med den här filmen var jag förberedd ändå. Bara att se 2 män i glittriga tights på is säger endel om filmen. Den skulle fått 3p för det förutbestämda manus o annat, men man sitter trots allt o skrattar endel, framför allt mot slutet av filmen och det måste ju ge lite credit till dem!

Kort sagt vill, man se en film utan att tänka som man dessutom inte sätter chipen i halsen av skratt, är detta en perfekt film!

Inga kommentarer: